Subject: Informatsiooni küsimine. Belgia küsimus seoses sünnikohaga
From: "Pille Lember" <[email-masked]>
To: "Erle Ignatjev" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 13:31:56 +0300

Tere Erle!

Välisriigi sünnidokumendilt (sh Belgia sünnidokument) kantakse sünnikoht
Eesti rahvastikuregistrisse üldiselt selliselt nagu see on dokumendil.
Sünnikoht kantakse põhimõtteliselt sellisel kujul nagu ta dokumendil on.
Näiteks kui dokumendil on Belgia Kuningriik, Brüsseli linn siis
rahvastikuregistrisse kantakse Belgia, Brüssel. Kui tasandeid on rohkem
siis kantakse kõik tasandid. Nimed kantakse ilma laienditeta ja nimetavas
käändes: Belgia, Brüssel. Kui nimele on olemas eesti keelne vaste siis
kantakse eesti keelne vaste nagu näiteks Soome puhul – Helsinki kantakse
Eestis rahvastikuregistrisse Helsingi või Läti puhul Riga kantakse Riia.

Seega me kanname  registrisse sünnikoha andmed, mis on dokumendil, ei jäta
tasandeid ära aga ei lisa ka juurde. Ära jätame laiendid ja nimed on
nimetavas käändes.

Kui on veel lisainfot vaja siis vastan hea meelega.

Lugupidamisega

Pille Lember

nõunik

Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 6125226
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>